Trosa julmarknad!

Idag har jag varit med min familj på julmarknaden i Trosa, efteråt var vi hemma hos mormor och morfar och åt middag! Jag köpte inget på julmarknaden men jag såg dock en väldigt fin rosa kofta som jag nu önskar mig. Jag har faktiskt tittat lite smått på den förut med!
Cardigan från Mingel, 699:-
 
Nu ska jag strax gå ner och ta en varm dusch, sen tänker jag kolla på kvällens avsnitt av Solsidan med min älskling :) Hoppas att ni har haft en lika mysig första advent som jag! ♥

Kérastases hårolja!

Jag skulle bara vilja tipsa er om denhär håroljan från Kérastase. Den vårdar och skyddar håret och den ger en riktigt fin glans. Jag brukar ta lite i mitt hår när det är nytvättat och efteråt blir det SÅ mycket lättare att borsta ut! Den luktar gott också! Jag har faktiskt fått den gratis när jag köpte lite andra hårprodukter, det var typ ett sånt där erbjudande.. Men den finns ju såklart att klicka hem på tex. Lyko och Bangerhead :)
 
Kérastase Elixir Ultime, ca 300:- (125 ml)

RSS 2.0