Novembers sista dag

Hej! Efter att jag nu varit dunderförkyld i en hel vecka tog jag mej iväg till skolan idag.. Det var ju ändå en ganska lugn dag, eftersom jag började klockan tolv och slutade runt halv tre! Jag hade typ bild och form, men vi kollade bara på en tråkig film om nån konstnär hela lektionen, booring..
 
När filmen var slut gick jag till hemköp och handlade lite gott till ikväll, hihi! Och sen dess har jag bara duschat i princip. Nu är jag såå hungrig så jag sitter väl mest och väntar på att mamma ska laga klart tacosen. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och kanske kolla lite på X-factor? Jag vet inte.. det känns inte lika kul nu när inte min favvo Malcolm är kvar :( aja, jag hoppas iallafall att ni får en fin kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0